torsdag 2 juli 2015

En rolig utflykt

Min yngsta dotter och jag åkte på utflykt en dag.

Vi åkte några mil hemifrån och hamnade i Skara.

Mmm, Slöjddetaljer! Där snackar vi affär i vår smak med pyssel, garn, papper, verktyg och penslar högt och lågt.



Jag köpte mig en hett efterlängtad skärmatta och en linjal i metall att skära rakt mot.



Fint snöre som jag vet att jag kommer få användning för.



Åh Gud, designpapper, Jättefina mönster, glada färger.



















Det fanns ännu fler fina färger och mönster men nu får det räcka.



Washitejp. Det behövde jag ju såklart.



Och de här kunde jag ju inte motstå, klistermärken med bokstäver!

Sen åkte vi hem och packade upp allt och använde det och kände oss mycket nöjda.

Bästa sortens shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar