tisdag 14 februari 2017

En ganska bra sko

Mina Sneaky Steve!

Inte ganska bra, utan nåt så jefla bra.

Snygga, tidlösa, sköna, köpta på rea så det sved bara lite i plånboken.

Jag har gått gata upp och gata ner i London med dem utan att få så mycket som antydan till skavsår eller trötta fötter. Visserligen har jag förbättrat dem lite genom att lägga i mina hälkuddar för att lindra och förhindra hälsporre, men ändå.

Hälsporre är för övrigt ett jäkla gissel. Kommer bara sådär, gör svinont och är svårt att bli av med om man inte är envis och härdar ut. I över ett år hade jag sporre på ena foten och den gick knappt att gå på emellanåt. Jag fick stretcha och stretcha, lägga i i hälkudde i alla skor och till sist blev jag av med den.


Sneaky Steve är ett svenskt märke från Göteborg. Trevlig stad.
Jag har ett par till. Så bra är de. Två par inköpta på rea så jag betalade bara för ett par.
(Jag är inte sponsrad. Det blir jag aldrig (hör bitterheten där)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar