tisdag 31 januari 2017

Nu jäklar ska jag blogga varje dag hela februari!

Nu har jag vid flera tillfällen halvhjärtat försökt komma igång med bloggen igen.

Jag vill egentligen gärna blogga igen men det har varit lite motigt. Jag kan ju se att mina
besökare är här flitiga, trots att jag publicerar inlägg lika sällan som det blir ny årstid.

Nu har jag tänkt att peppa igång mig själv genom att hänga på bloggaren Onekligen (Lisa Bjärbo) och genomföra hennes idé från Instagram. Hon kallar det för Februarifoton och på Instagram handlar det ju lite mer om bilden och mindre om texten.

Jag tänkte att jag för över idén till bloggen och kanske skriver lite mer om dagens bild. På så sätt kanske jag får upp ångan igen och blir nykär i bloggandet.

Kanske.

Här är i alla fall listan över Februarifoton.


Något suddigt men hyfsat läsbart ändå.

Nu kör jag igång!

2 kommentarer:

  1. Ulle19:55

    Du är den andra jag ser det löftet hos idag. Ser fram mot februari..

    SvaraRadera
  2. Jag ska slita som ett litet djur! Det ska gå! Varje dag! Välkommen hit, varje dag.

    SvaraRadera