söndag 13 mars 2016

Har jag gjort slut?




Kära kära blogg, jag älskar dig och så, men...

Det är inte du, det är jag...

Jag vet inte vad som hänt men jag har inte haft någon som helst lust, eller känt något behov av att uttrycka mig överhuvudtaget. Det är som att jag gjort slut med dig bloggen, utan att riktigt kunna peka på varför, utan att kunna säga var det gick snett.

Jag vill verkligen inte lämna dig men just nu måste jag.

Jag hoppas verkligen att vi kan bli ihop igen nån gång framöver när allt är annorlunda. Att vi hittar tillbaka till varandra och det vi en gång hade.

Puss och kram bloggen.

/Helena

<3  <3

OBS. Ni supergulliga bloggläsare som skickat mail och frågar om det hänt något, om jag mår bra osv, alla ni som troget läst under de år jag bloggat, alla ni som kanske väntar (och längtar?) efter ett nytt inlägg, till er säger jag att det är INTE er jag gjort slut med (eller om vi har en paus bara?) utan det är själva bloggen, inläggen, skrivandet, där lågan dött ut och måste väckas till liv igen. Det är inte ER som jag tröttnat på!

Vi ses igen, kanske snart, kanske om en lite längre tid, kanske aldrig. Nu måste jag gå och försöka tända lågan. 

Tändstickor?

Någon?

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig. Älskar kjolen från Rino jag fick av dig för längesedan :)
    Kram fr sö Dalsland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja den kjolen var snygg! Jag har en till Rino som jag använder mycket under höst och vinter.
      Kram

      Radera