tisdag 13 september 2016

Tillbaka!

Hej alla ni, som är en förvånansvärt stor skara, som kommer in här och läser fast jag inte bloggat en rad på exakt ett halvår! Nu är det dags igen men jag går ut försiktigt på grund av förkylningen från hällvitte och att jag just nu är maniskt besatt av serier (tv) och "måste" plöja tre fyra avsnitt varje kväll. 

Just nu ser vi Homeland och, ja, jag vet att jag är hopplöst efter och alla redan har sett den, men så bra den är. Innan såg vi alla säsonger av Brottet, Bron och även Stranger things, Marcella, Top IF the lake, Marseilles och ja jag minns knappt. Snart ska jag se Riket också hade jag tänkt. Men först ska vi se klart Breaking Bad också.

Tanken är i alla fall att återkomma till bloggen med nya tag under hösten även om jag troligen inte är flitig som ett bi inledningsvis.

Det blir som det blir helt enkelt.

(Jippi!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar