lördag 28 september 2013

Krumelurpiller




Jag har inte skrivit så många inlägg den senaste tiden. Det finns liksom inte ork eller inspiration att ösa ur men jag vet att jag har många trogna läsare ändå, det ser jag på statistiken här på bloggen. Men emellanåt faller andan på och ett inlägg ser dagens ljus. Ha tålamod, tids nog är jag tillbaka med samma kraft som tidigare men just nu är det illa. Jag till och med SER suddigt.
Fast om jag öppnar asken och tar ett krumelurpiller så ska ni se, vips är styrkan tillbaka! Hoppet överger en ju aldrig. 

2 kommentarer:

  1. Hej! Så fin din blogg är! Fann den via Queen of Kammebornias :)

    Titta gärna in på min blogg.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Hej Christina.
    Välkommen hit och vad glad jag blir att du tycker om bloggen. Jag ska titta in hos dig också vid tillfälle.
    Kram H

    SvaraRadera