måndag 19 januari 2015

Papper, anteckningsböcker, almanackor och kontorsmaterial

Jag verkligen älskar papper av alla de slag.

Jag älskar också almanackor, anteckningsböcker och egentligen alla sorters kontorsmaterial. Pennor, gem, mappar och alla sorters förvaring för dokument. Det är toppen att gå in i pappershandlar eller bokhandlar och känna på papper och bläddra i anteckningsböcker och beundra omslagen.


För en tid sen var den här snygga anteckningsboken med i bloggen och jag spekulerade i om jag nånsin skulle skriva ett ord i den på grund av för snygg för att använda. Det är min yngsta dotter som gjort anteckningsboken.



Nu i julas kom hon hem och gav mig den här med citat ur bloggen på framsidan. Jamen nu har jag ju en anteckningsbok till som jag inte kan använda för att den är alldeles för fin!



Som om detta inte vore nog har jag nu själv gjort en alldeles egen anteckningsbok med skitsnyggt omslag med orkidéer och ödlor på.

Iiiih, roligt.

Här ser ni framsidan.



Här baksidan.



Mmmm.



Inuti vita tomma blad som bara väntar på anteckningar. Men som sagt: Just den här anteckningsboken finns det risk att jag aldrig kommer att skriva någonting i nånsin. Den är alldeles för fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar