torsdag 23 april 2015

Kreativiteten flödar i april!

Gaaah.

Den här utmaningen varje månad, den går inte så bra som jag hoppats. Det gällde ju liksom att få till det där med kreativiteten och tänka lite utanför de invanda ramarna. Det har varit trögt varje månad men det här tar priset.

Har jag lyckats nu i april?

Nej inte alls. Jag har en idé som innefattar en fruktskål, små plastdjur, småstenar och guldsprayfärg. Eller kanske en herrans massa plastbestick och limpickan. Tja, vem vet, det kanske blir bra.

April månads utmaning bestod av att gå till en loppis eller titta igenom sina skåp och lådor hemma, hitta ett vardagligt föremål och göra om det till en skulptur eller installation. Att det ska vara så svårt då!

Jag återkommer om/när jag är klar.

Gaaah!



Klart att jag blir klar!

Fast kanske inte i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar