torsdag 11 december 2014

Throwback Thursday 10

Äntligen torsdag och hårdag.

Den sista för den här gången.


Ett år har gått sen förra veckans frisyr (konstig mening det där).

Jag har gått ner några babykilon och klippt mig kort. Det är en festlig dag igen, det ser jag för jag har örhängen på mig. Samma som på förra bilden. Troligen min födelsedag och jag fyller 29.

Jag har inga permanentade lockar. Ingen blondering, Bara några få slingor kvar på utväxt. Och hårgelé.

När jag ser tillbaka på samtliga frisyrtorsdagar som passerat här i bloggen under hösten så tycker jag själv att den här frisyren troligen är den bästa. 

Kanske skulle jag gå tillbaka till 1994 års frisyr och klippa mig kort?


2 kommentarer:

  1. Du är fin i allt, för din värme lyser igenom! Kram :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för snäll och go Susanne. Tack snälla. Kram :)

      Radera