onsdag 3 april 2013

Det är kärlek!


Det är kärlek - när man ska gå och lägga sig och är frusen om fötterna och någon har värmt vetekudden och lagt under täcket vid min fotända.

Det är kärlek - när man är sjuk och någon hämtar ut medicin på Apoteket så jag slipper gå ut i kylan.

Det är kärlek - när man ska ta första turen på motorcykeln om våren och någon kommer tillbaka från provturen runt kvarteret och säger att det alltid känns bättre när jag sitter bakom.

Det är kärlek - när jag fort måste åka till mamma och pappa och någon skjutsar mig fast det är kväll och mörkt och 30 mil tur och retur.

Det är kärlek - när jag lagat mat och tycker det bara smakade sådär och någon säger att det alltid är gott när jag gör mat.

Någon är inte vem som helst, utan min älskling Janne.

2 kommentarer:

  1. Lotta15:50

    Han är allt bra din Janne :-)
    Jag tycker allt att ni passar varann så förträffligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Lotta, han är allt bra. Kärlek är bra!

    SvaraRadera