onsdag 24 april 2013

Men va, hur gick det här till?


Jag gick in på bloggTOPPEN där jag listat min blogg för att göra mig lite mer synlig i bloggvärlden. Ni kan gå in via länken på bloggen, tummen-upp-loggan. Där såg jag min blogg ligga trea eller fyra på listan över Sveriges mest populära bloggar! I kategorin fotobloggar, döm om min förvåning.

Jag är ju en stor fotofantast men tycker kanske inte alltid om det andra gillar och tycker är fina foton. Jag gillar ju som bekant rost, oskarpa kanter, slitna ytor och det lite grova och ruffa. Det är ju inte alltid synonymt med vackra foton. De ska enligt många vara skarpa och föreställa vackra saker som blommor, katter och glada barn. Nu håller jag inte med om det utan lägger därför ut en bild som jag tycker är väldigt vacker. Spännande, djup och lite suddig. Vad den föreställer sa ni? Ja det kan ju få bli en gissning. Skriv i kommentarsfältet om ni vill gissa så avslöjar jag så småningom vad det verkligen är på bilden.

1 kommentar: