lördag 7 juni 2014

Snällheten slog till igen

Nu har jag haft blogglov och istället åkt tåg lite grann i mellansverige och firat både en födelsedag med restauranglunch och vårt vackra lands nationaldag med en brakfika med massor av goda sorters tårta, kaka och paj. Jisses.



Förra veckan postade jag ännu ett överraskningsbrev i snällhetens tecken. Jag tänkte att jag skulle sprida lite bloggkärlek och har redan skickat en kjol till Jeanette och nu var det Pias tur att få lite kärlek i brevlådan. Jag vet ju att hon älskar köksprylar från Kockums och gamla hyllkantsdekorationer kan ju aldrig vara fel i deras fina kök, eller nån annan stans. Man kan slå det om ett paket. Eller dekorera inne i en tråkig garderob. Klippa som lagom långa remsor och ha som bokmärke i böcker man läser.

Framöver återkommer jag med ännu en överraskning till någon vars blogg jag läser.



Man kanske inte vill tänka så långt fram som till december och julpynt och God Jul men tids nog så kommer den tiden. Men just nu säger jag God Ju...ni istället, till Pia i Kammebornia som fyllde år igår så min present nästan blev som en födelsedagspresent, och till er alla bloggläsare.


2 kommentarer: