tisdag 17 juni 2014

Vardagslyx såhär i juni





Vardagslyx såhär i juni är en hel liter jordgubbar och att jag får småäta ur den fina skålen hela dagen.





Vardagslyx såhär i juni är att bara stoppa fötterna i ett par ballerinaskor och kliva ut i det vackra och hyfsat varma vädret.




Vardagslyx såhär i juni är att kunna välja några av de vackraste och mest väldoftande blommorna i trädgården och ställa i en vas på soffbordet. Fast jag fick ställa ut dem efter bara några timmar. Pollen, detta pollenelände!




Vardagslyx såhär i juni är att bädda rent i sängen med lakan som hängt ute på tork i sol och vind (lakan som jag torktumlar en stund efter att jag tagit in dem, så jag ska bli av med pollen, detta elände).


2 kommentarer:

  1. Jordgubbar, ballerina och blommor. Vackert på riktigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det skönt när det enkla är det härliga Jeanette. Vad hände med din blogg? Kram

      Radera