fredag 12 september 2014

Ny serie konstprintar

Först vill jag säga att jag blir glad när jag upptäcker att min blogg står med på andra bloggares listor över bloggar de gillar. Fattar ni? Bloggar de gillar! Där finns min blogg med. Sånt är roligt och inspirerande och upplyftande. Tack!

Jag har fått beröm för mina foton. Det är fantastiskt kul. Speciellt med tanke på att samtliga är fotade med min Iphone utan filter eller efterredigering. Nu kan det bli ändring framöver och jag kanske går över till digitalkamera men efterredigering kommer inte att bli aktuellt.

Det är också jättekul att så många kommer in och läser här. Det är många besök men få kommentarer. Jag tolkar er tystnad som att ni håller med mig. Annars får ni faktiskt göra er röst hörd.

Nu över till något helt annat!

Nu finns snart en ny serie konstprintar i min webbutik. Jag hämtar dem från tryckeriet nästa vecka.

För att komma till webbutiken får ni välja den fliken i övre listen på startsidan av bloggen.

Välkomna in på förhandsvisning. Titta runt och shoppa gärna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar