torsdag 4 juli 2013

Hurra för alla er läsare



Bloggen fyller fyra* och jag vill bara jubla och göra tummen upp för alla er läsare. Ett stort rött hjärta till er och keep up the good work. Fortsätt gärna komma tillbaks.
Det är så kul att skriva alla dessa inlägg och se hur många som faktiskt kommer in här och läser. Det syns inte på kommentarsfältet men ni är många, och så väldigt välkomna!

Det kan hända att jag kommer bli lite mindre effektiv framöver under sommaren på grund av mjukglass med strössel, sol och bad och kanske en del för att bearbeta tunga och sorgliga saker som måste få ta tid. Men jag lovar att jag dyker upp så ofta jag kan, just nu är det ju så gott som dagligen.




*månader alltså, inte år

2 kommentarer:

  1. Hurra för dig! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Och hurra för DIG! Din blogg är som en dröm, som att komma in i en saga i lägereldarnas tid. Stor kram till dig!

    SvaraRadera