måndag 1 juli 2013

Se upp!



Härmed lovar jag att inte ta skit från någon, inte tyst acceptera orättvisor, stå på mig när jag vill få fram min åsikt och inte vika mig! 

Jag känner redan när jag läser dessa rader hur svårt det kan komma att bli men jag brukar göra vad jag kan för att hålla ett löfte. I promise. Det fetstilta ovan tål nog att upprepas av oss alla emellanåt.

Jag känner peppen när jag tänker på hur hård jag kommer att bli av denna affirmation. Nu kör vi, häng på ni också vettja.


2 kommentarer:

  1. Oh shoot--- Ok jag är på.

    SvaraRadera
  2. Skönt Susanne, klart vi kör! Ibland behöver man påminna sig så man efteråt kan säga att man gjort vad man har kunnat. Jag får gå tillbaka till det här inlägget och läsa det då och då. Eller åka ut i skogen och skrika högt, släppa ut galenskapen :)

    SvaraRadera