måndag 3 mars 2014

7 x söndag

Jag sjöng stillsamhetens lov hela den här söndagen.

Vaknade halv sju när jag sovit färdigt  Jag åt när jag var hungrig. Jag sportade i soffan i morgonrock ända till lunchtid.

Det här hände också:



Jag målade ny färg på naglarna.


Jag beundrade pelargonerna som jag troligen har lyckats övervintra ännu en vinter.


Jag beundrade kattfröken Diva.


Jag drack finkaffe med finporslin, finsked och hembakt kaka.




Jag intresserade mig för både bowling i Göteborg via nätet med min sambo involverad.


Och för Vasaloppet som skidade på tv i bakgrunden. Hur mycket jag än tittade så var jag lik förbaskat tvungen att gå ifrån precis så att jag missade målgången, så slutsatsen blir att jag sett massor med folk åka skidor jättelångt och jättelänge men jag vet ändå  inte vem som vann! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar