fredag 3 oktober 2014

En rosa period

Jag tänkte att nu när det är oktober och Rosa-bandet-kampanjen har dragit igång så vill jag gärna dra mitt strå till stacken. Detta eftersom jag har upplevt cancer på nära håll och vill bekämpa det till varje pris. Det är en vidrig sjukdom som drabbar många, även de anhöriga.

Men många liv går att rädda och forskningen är jätteviktig.







Därför tänker jag rosa alla mina läsare och besökare här på bloggen. Ju mer ni kommer in här och läser desto bättre. 

Jag skänker en krona per besökare under hela oktober. Ju fler som läser desto mer pengar alltså. Dessutom är det ju fritt fram för er att kommentera och gärna säga att ni också skänker en slant till cancerforskning. 


Nu gör vi oktober till en rosa, bubbligt glad månad där vi kämpar mot cancer och för cancerforskningen!

Heja er!

Kom och läs!

Jag ska som vanligt göra mitt bästa att skriva omväxlande och roliga och sorgliga och intressanta inlägg med mycket foton.



2 kommentarer:

  1. Japp nu måla vi hela oktober i rosa. Tillsammans kan vi göra skillnad o hoppas på attt forskningen snart har hittat det som kan utrota denna hemska sjukdom som drabbar oss alla på ett eller annat sätt. Stor varm kram till dig. Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas att få många besökare under oktober så jag får skänka mycket pengar till Cancerfonden. Lycka till du också med dina fredagar.
      Kram till dig också!

      Radera