torsdag 2 oktober 2014

Vindstilla



Den där bron som skymtar längst bort där vid kröken, den ska jag gå över om en stund. Just nu är jag på en annan bro och har stannat till för ett foto av höstluften och stillheten över vattnet.



Vackert och fridfullt. 

Men va? Sladden till hörlurarna lurar i ett hörn av bilden. 

Ska jag kasta bort bilden? Nej den får vara med ändå. Det är ganska grönt och frodigt trots att oktober är här.



Jaha, nu står jag på den där bron där vattnet kröker sig och fotar bron där jag stod när jag fotade bron som jag står på nu, där vattnet kröker sig. Ser att vattnet kröker sig på den här bilden också. Fast åt vänster.



Det är verkligen inte ofta det är så stilla att träden och vassen speglar sina dämpade höstfärger helt och hållet i vattenytan. 

Kort sagt en underbar höstdag, en skön promenad och vackra omgivningar. Det kan få den mest förkylda att må lite bättre. 

2 kommentarer:

  1. Anonym11:13

    Vackra Höstfoto ♡ ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är roligt att fotografera och hitta vackra motiv, annorlunda motiv och udda vinklar.
      Välkommen hit.

      Radera