torsdag 23 oktober 2014

Throwback Thursday 3

Torsdag!

Jag är hemma från Ryssland och har med mig både souvenirer, roliga minnen och en satans förkylning därifrån. Eller eventuellt från nåt av alla plan jag flög med.

Hur som helst är jag förkyld och har inte orkat tänka på ett blogginlägg på grund av bihåletryck, snor och annat elände. Men nu blir det ändring.

Det är ju torsdag vilket betyder?

Tillbakablick i fotoalbumet!



Nu är det mitten på 70-talet och jag har en permanent på utväxt och lång lugg med lockade toppar. 

Himmel, jag vet inte vad jag ska säga. 

Fotot är ju suddigt och eländigt men ni ser ju frisyren. 

Nej, jag vet verkligen inte vad jag ska säga om den. Mer än att jag aldrig kommer ha sånt hår igen.

Nånsin.



Min pappa tog originalfotot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar