lördag 17 maj 2014

Nygammalt på gång

Här är ett nygammalt konstprojekt som är på gång.

En idé har legat och grott och jag har gjort förberedelser för ett nytt projekt. Grunden gjorde jag för länge sen och först nu har utvecklingen av det ursprungliga projektet tagit fart. Det blev roligt och jag blev himla exalterad över själva idén och kan bara konstatera att jag gillart. Jag har precis bara börjat men det kommer så småningom att bli printar till min webbutik.

Jag säger till när de kommer.

Gå in på webbutiken nu och beställ nåt vettja! Där är det rea på de gamla printarna just nu.




Det här ser ju lagom hemligt ut. Bara en massa vita papper och något papper med bokstäver på.

Japp, precis. 

Hemligt.



Det ska bli kul att få hämta ut en omgång från tryckeriet så småningom. 
Det är alltid roligt med roliga saker att se fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar