lördag 4 januari 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon





Det här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon. 

Mina tre älskebitar.

Kusinerna står uppradade för fotografering och de två stora hukar bredvid den lilla. Men när man är liten har man ofta spring i benen så fotot på de tre sötnosarna blev sådär. Men fint. 
Det är ju precis så här det är. Hon far iväg och ska bara hämta något eller fixa något eller har inte tid för fotografering just nu. Det är tur att hon ligger still när hon sover så den lilla kroppen får vila nån gång.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:02

    Fin bild! Tycker mycket om ordet älskebitar. Jag känner att det är mammas ord. Först kallade hon oss det och sen dessa tre älskebitar. /Ki

    SvaraRadera
  2. Ja bilden säger allt om den lilla älskebiten. Visst är det ett mammaord, precis som gullebulle. Vi var hennes gullebullar och sen kom de här tre.

    SvaraRadera