måndag 20 januari 2014

20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film

Om jag blev tvingad skulle jag gärna ta huvudrollen i nån lågbudgetskräckis med zombier så jag kan få användning för mina krattor och spadar och hackor i garaget för då kan jag ju ta med lite av den rekvisita som behövs. Det får gärna vara mycket fejkblod och rufsiga frisyrer och sönderrivna kläder också och massor av statister som går stelt och opersonligt i samlad tropp och målmedvetet följer efter de som försöker undkomma dem. Det får också gärna vara mycket jakt på de oskyldiga och ögon som ploppar ur sina hålor och blod som skvätter när zombierna går till skoningslös attack.

Jag är huvudrollsinnehavaren som försöker rädda staden/landet/jorden från zombier och tänker ut fiffiga fällor och bakhåll som fångar dem en efter en. Sen går det säkert nästan åt fanders några gånger och jag råkar riktigt illa ut, men sen löser det sig till sist och jag räddar staden/landet/jorden från ännu en zombieattack. Men i mörkret lurar faran fortfarande så.....ja, det blir högst troligt ännu en uppföljare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar