fredag 24 januari 2014

24. En grej jag borde ta tag i

Rensa och sortera på kontoret här hemma, det stöket!! Det är ordning i oredan men det är väldigt mycket saker i väldigt många högar, påsar och lådor. Mest är det bra-att-ha-saker som jag behöver till framtida collage och andra projekt. Titta gärna in i min webbutik där det finns printar till salu. När vi gjorde om i huset och fick ett nytt sovrum fick vårt gamla sovrum bli kontor men det slutade med att det blev ett lager för diverse påsar och lådor, bowlingväskor och dammsugaren. Den står ju i vägen var den än står!

När jag har tagit tag i den här grejen att städa och sortera alla påsar och högar och slänga en del och ställa resten i hyllor och fack, så kommer det bli ett bra rum att vara i för att kontorsfixa, betala räkningar, klippa och klistra collage, blogga och skriva och solen går upp utanför fönstret och lyser in ända fram till strax efter lunch. Det blir fint i sommar när man kan öppna fönstret och släppa in sval luft på eftermiddagen när solen steker som hetast. För det längtar jag efter att den ska göra. Jag gillar värme och sommar. Ogillar kyla och vinter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar