torsdag 16 januari 2014

16. Kolla! Här är en bild från mitt sovrum

Jag tänkte först att oj nu måste jag städa och bädda riktigt fint,  lägga på prydnadskuddar och en filt slängd sådär lite lagom nonchalant och se till att inte fota några pinsamma saker på sängbordet som snytpapper och chipspåsar, men nej så blev det inte.

Så här ser mitt sovrum ut en helt vanlig morgon och då ser det ut så på fotona också.

Joråsatte, jag kvävde impulsen att tillrättalägga, städa och ställa i ordning och visar den råa sanningen.

Living on the edge.

Carpe diem.

YOLO och allt det där. (glad gubbe)

Fast inlägget borde snarare heta Kolla! Här är fyra bilder från mitt sovrum. Det var det där med att välja EN som är så svårt.


Katten i mitten brukar normalt inte ingå i bäddutrustningen.


Men hon har, liksom vi, förstått det här med Tempurmadrass och hur himmelskt skönt det är
att sova i sin egen säng. Ge mig vilken drömlik hotellsäng som helst, min är tusen gånger
bättre.


Ja, jag vet, det var tjugondag Knut i måndags och där står adventsljusstaken fortfarande kvar och
lyser. Mysigt va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar