lördag 22 november 2014

22. Kolla! Här bor jag.



Nu har jag ställt fram lite adventssaker och väntar ivrigt på att få tända ljusen. Vi kanske startar några dagar i förväg, vad gör väl det?



Vårt sovrumsfönster ut mot trädgården och grannarnas hus. På sommaren är det så grönt att man inte ser deras hus men nu när löven har fallit blir det liksom lite närmre till grannen.



Byrå i sovrummet. Fynd på loppis för över tjugo år sen, liksom spegeln.



Senaste plåtburksloppisfynden.



Den blomman borde blomma nån gång tycker jag. Jag har nog haft den också i över tjugo år och den har bara blommat en gång.



Himla praktisk köksö på hjul med massor av bra förvaring.



Köket.



Ute har jag fått upp krans på dörren idag. Snart är det advent!



Lyktor med nya ljus i. Fint i höstmörkret.



Ljusslinga i lillgranen.



Talgbollar till fåglarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar