torsdag 6 november 2014

Throwback Thursday 5

Första torsdagen i november och hårdag.



Här fyller jag 17 år och har åter igen en lite kort frisyr med flikigt och taggigt hår.

Nu var jag lite Bowieinspirerad, ett stort fan, men vågade inte ta ut svängarna så mycket som han gjorde. Han hade sitt taggiga hår uppåt, det vågade inte jag.

Det blev lite mer som Chewbacca, ett högt huvud med brunrött hår på. (Nu hör jag Chewbaccas ylande för mitt inre öra, eller Tuggback som de svenska översättarna kallade honom i nån version).





Några månader senare och frisyren är kvar.

Här är det sommarlov. Jag är yrvaken på en sen förmiddag. 
Några minuter senare ligger jag i sjön för att vakna till. Blöter ned frisyren utan att det gör något för det ska bara lufttorka och se taggigt ut. 



Pappa tog det första fotot och mamma det andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar