måndag 4 mars 2013

Jag går inte alls ut hårt

Jag går inte alls ut hårt

efter att ha försökt rädda livet på min gamla blogg Badanka som för evigt verkar ha försvunnit i bloggträsket.

Detta blir min nya blogg med ny inriktning och nya tag.

Jag ska lyfta det roliga, sköna och vackra här i livet. Jag ska hylla goda, snälla och kloka människor. Jag ska visa foton på udda, gamla, hemgjorda, konstgjorda och bortgjorda saker.

Jag ska också skriva om det svåra, sköra och sorgliga här i livet. Jag ska hylla modiga, starka och visa människor.

Nu börjar det!

2 kommentarer:

  1. Åh, så bra det låter! Jag blev nästan inspirerad att sparka liv i min gamla blogg igen. Man vet aldrig, en vacker dag så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helena.
      Klart du ska sparka liv i din blogg. Jag läser den, jag lovar!

      Radera