måndag 18 mars 2013

Rekordpublik såklart


"&=  nej jag menar 260 träffar på de två veckor jag hittills bloggat? Nej nej, nope, not, no, never, ni är många många fler än så som kommer in här och läser mina inlägg. Flera gånger fler är ni! Det är få som kommenterar men jag vet hur det är. Jag följer själv ett antal bloggar men kommenterar sällan. Det räcker ofta så bra med att läsa inläggen och längta efter nästa. Ibland går jag in på mina favvobloggar flera gånger om dagen och håller tummarna att det ska finnas något nytt att läsa.

Foton är också viktigt. Det är mycket roligare att läsa en blogg som är illustrerad med rikligt med foton. Tycker jag.

Fortsätt så, kom hit och läs, ni är så välkomna!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om det där med foton. Det är jag dålig på och det vet jag. Men jag ska skärpa till mig. Det vore dock betydligt lättare om jag hade en smartphone. Kanske är dags...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är smidigt att kunna fota med telefonen och sen blogga direkt. Ja nu låter det som jag inte gör annat...det har hänt två gånger hittills.

    SvaraRadera